Умови обміну та повернення товару належної якості:
Покупець має право повернути/обміняти товар на протязі 14 календарних днів за умови:
- Наявності розрахункового документа (видаткова накладна, товарний чек) виданого разом з товаром
- Товар не був у експлуатації і не підлягав збірці
- Збережений товарний вид товару, цілісність пакування і повна комплектація, передбачена виробником
Процедура повернення
Для повернення товару необхідно заповнити заявку на повернення. Ви можете заповнити заявку (для цього треба зв'язатись з нашим менеджером).
Повернення коштів
Після отримання товару та приймання згідно з правилами, будуть повернуті кошти в тій же формі, якій була зроблена оплата. При оплаті готівкою повернення здійснюється готівковими коштами. При оплаті карткою або за безготівковим рахунком (для юридичних або фізичних осіб), повернення коштів здійснюється на карту або рахунок організації, або підприємства (для юридичних осіб) протягом п'яти банківських днів. Повернення коштів відбувається виключно за придбаний товар, супутні витрати(за доставку, виклик збірника і тд), не компенсуються.
У разі повернення товару з іншого міста, зворотне доставлення до нашого магазину/складу здійснюється за рахунок покупця.
Умови обміну та повернення товару неналежної якості:
У разі неналежної якості товару, Ви маєте право повернути або обміняти його протягом 14 календарних днів з моменту покупки. Для цього необхідно заповнити заявку (для цього треба зв'язатись з нашим менеджером). Менеджер зв'яжеться з вами для уточнення деталей. Заявка на повернення буде розглянута протягом 7 робочих днів. У разі повернення гроші надійдуть на Ваш рахунок протягом 5 банківських днів.
Обмін можливий на аналогічний товар з уточненням термінів постачання. Деталі уточнюйте у менеджера.
В яких випадках обмін/повернення неможливе?
Повернення товару неможливе, в першу чергу, при недотриманні перерахованих вище умов. А також, якщо товар належить до переліку товарів, які не підлягають обміну/поверненню відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №172 від 19 березня 1994 року.
Іноді товар може постраждати в процесі транспортування. Тому будьте уважні при отриманні товару, і обов'язково перевіряйте цілісність пакування, а також наявність всіх елементів меблів згідно з (товарно-транспортної) накладної. Особливо скляних деталей і дзеркал! При виявленні пошкоджень, не забирайте товар із відділення Нової Пошти чи зі складу, а одразу зв'яжіться з нашим менеджером! На товари пошкоджені під час транспортування гарантія не поширюється!
Зверніть увагу
Згідно Закону України № 1023 «Про захист прав споживачів» покупець має право повернути товар (неналежної якості, якщо виявлено істотні недоліки товару, або належної якості, якщо товар не підійшов за тими чи іншими параметрами й у продажу немає аналогічного (ст. 9 Закону № 1023)та отримати сплачені раніше кошти за нього.
Згідно п. 29 Правил роздрібної торгівлі непродовольчими товарами ( наказ № 104 від 19.04.2007):
«29. Продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, установлені пунктом 29 цього розділу) зобов'язані прийняти товар неналежної якості в споживача, видати йому документ, що підтверджує одержання товару, і задовольнити його вимогу на підставі письмової заяви, яка подається споживачем у двох примірниках. Один примірник цієї заяви повертається споживачу з відміткою продавця, виробника (підприємства, що задовольняє вимоги споживача, установлені пунктом 29 цього розділу), дати прийняття заяви, прізвища, ініціалів та посади працівника, який прийняв заяву, другий - залишається у продавця, виробника (підприємства, що задовольняє вимоги споживача, установлені пунктом 29 цього розділу)»
Також згідно Наказу № 547 від 14.06.2016 р. «Про затвердження порядків щодо реєстрації реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій»:
«Якщо сума коштів, виданих при поверненні товару чи компенсації раніше оплаченої послуги, перевищує 100 грн., слід скласти акт про видачу коштів. Цей обов’язок покладено на матеріально відповідальну особу господарської одиниці або особу, яка безпосередньо здійснює розрахунки (зазвичай, це касир торговельного залу).
В акті необхідно зазначити дані документа, що встановлює особу покупця, який повертає товар (відмовляється від послуги), відомості про товар (послугу), суму виданих коштів, номер, дату і час видачі розрахункового документа, який підтверджує придбання товару (отримання послуги) (п. 8 розд. III Порядку № 547).»
Для цього можна скористатися будь-яким документом, що встановлює особу покупця»
Тому просимо з розумінням віднестись до документального оформлення процедури повернення товару для дотримання норм законодавства України!